Gniew to normalna ludzka emocja. W rzeczywistości jest bardzo pomocna. Ale chroniczny, niezbadany gniew naraża Cię na dwie poważne konsekwencje: Agresje i chroniczny stres. Poznaj 4 psychologiczne powody, przez które w Twoim życiu towarzyszy Ci złość.

Jak przestać się złościć?

Niezależnie od tego, jak dużym wyzwaniem jest dla Ciebie kontrola gniewu – od rozdrażnienia i frustracji po wściekłość – kluczem do przezwyciężenia tego jest, świadomość:

Jeśli chcesz być mniej zła, musisz zrozumieć funkcję, jaką pełni twój gniew.

Ludzie odczuwający przewlekle złość czują się w ten sposób z jakiegoś powodu – ich gniew służy jakiemuś celowi i zaspokaja pewne potrzeby. 

Zadbaj o swoje emocje. Zwiększ inteligencję emocjonalną i poczuj się lepiej ze sobą! Dołącz już dziś do szkolenia on-line LIVE, podczas którego wspólnie pracujemy nad emocjami.

Jaki cel ma złość?

Jeśli nie chcesz odczuwać rozdrażnienia przez cały czas, potrzebujesz zrozumieć, jakiemu ukrytemu celowi służy Twój gniew i znaleźć zdrowsze sposoby na zaspokojenie tej potrzeby.

W poniższym video wyjaśnię Ci cztery powszechne, ale subtelne psychologiczne powody, dla których ludzie cały czas tkwią w złości oraz co zrobić, aby przestać się złościć?

Jak przestać się złościć? – 4 powody złości

Kamila Kozioł – zabieram Cię w podróż wzmacniającą Twoje poczucie własnej wartości. Jako psycholog, dyplomowany trener i certyfikowany coach pomagam kobietom rozumieć, że wartość noszą w sobie, nie na sobie. Jestem autorką trzech książek psychologiczno-rozwojowych. Zapraszam Cię do odkrycia Twoich wartości, wizji i misji, bo wierzę, że każdy ma w życiu coś do spełnienia dla siebie i innych. Dowiedz się o mnie więcej