Kiedy jesteś w środku konfliktu, często automatycznie wpadasz w schemat „walcz lub uciekaj”. Ale są lepsze strategie, aby się dogadać i nie eskalować złości i niezrozumienia. Zacznij od wzięcia głębokiego oddechu i skupienia się i … przeczytaj co jeszcze warto zrobić, aby nie reagować emocjonalnie podczas trudnej rozmowy w pracy.

Trudne rozmowy w pracy – jak nie dać się emocjom? Psychologia

Włącz subskrypcję jednego z moich kanałów np. You TubeFan Page na Facebooku lub Instagram, aby być na bieżąco i być informowaną o nowych video, live’ach, promocjach czy nowych produktach.

Trudna rozmowa z szefem

W zasadzie to nie o osobę chodzi, a o umiejętność odpowiedniego reagowania na pojawiające się w Tobie emocje. Trudno się nie denerwować emocjonalnie, gdy prowadzisz napiętą rozmowę.  W końcu nieporozumienie może wydawać się zagrożeniem dla Ciebie. 

Boisz się, że będziesz musiała z czegoś zrezygnować – ze swojego punktu widzenia, sposobu, w jaki przywykłaś do robienia czegoś, przekonania, że ​​masz rację, a może nawet władzy – i dlatego twoje ciało przyspiesza, serce szybko pracuje, oddech jest nierównomierny, i czujesz sporo energii w głośnie i kończynach. Innymi słowy – zaraz będzie atak lub ucieczka.

Jeżeli pozwolisz, to pomogę Ci nauczyć się prowadzić trudne rozmowy tak, jak byś tego chciała – spokojnie, merytorycznie, z pełnym opanowaniem. Wszystko to zawarłam w moim najnowszym video.

 Spotkanie pełne inspiracji i prawdziwego wsparcia

Poznaj praktyczne ćwiczenia i strategie, które pomogą Ci podnieść swoją wiarę w siebie do poziomu, który będzie pozwalał Ci realizować Twoje cele i marzenia!

Kamila Kozioł – zabieram Cię w podróż wzmacniającą Twoje poczucie własnej wartości. Jako psycholog, dyplomowany trener i certyfikowany coach pomagam kobietom rozumieć, że wartość noszą w sobie, nie na sobie. Jestem autorką trzech książek psychologiczno-rozwojowych. Zapraszam Cię do odkrycia Twoich wartości, wizji i misji, bo wierzę, że każdy ma w życiu coś do spełnienia dla siebie i innych. Dowiedz się o mnie więcej