Życie było jest i będzie stresujące. Jakie nawyki należy pielęgnować, aby zachować spokój? Jednym ze sposobów to nie zarządzanie stresem a stresorami. Co jeszcze? Sprawdź to video

Jak się mniej stresować? Jak zachować spokój? Psychologia dla kobiet.

Włącz subskrypcję jednego z moich kanałów np. You Tube, Fan Page na Facebooku lub Instagram, aby być na bieżąco i być informowaną o nowych video, live’ach, promocjach czy nowych produktach.

Jak się mniej stresować?

Niestety, wiele nawyków, w które wpadamy w czasie stresu, tylko pogarsza nasz stres na dłuższą metę:

  • Martwienie się prowadzi do paniki i chronicznego niepokoju.
  • Niepewne sytuacje prowadzą do zwątpienia.
  • Zwlekanie prowadzi do wstydu i niskiej samooceny.

I zgadnij, co dzieje się ze stresem, gdy pomnożysz go przez lęk i wstyd? Zgadza się: jest gorzej — dużo gorzej.

Nowości w moim sklepie!

Dołącz do uczestniczek kursów, spraw sobie Mental Self Care Box i zacznij dbać o siebie w obszarze mentalnym.

Podczas gdy złe nawyki nasilają stres, dobre nawyki chronią Cię przed nim.

Co oznacza, że ​​jeśli chcesz zdrowo radzić sobie ze stresem, potrzebujesz zbudować lepsze nawyki. Potrzebujesz nawyków, które ochronią Cię przed stresem, zanim on zapanuje. Dzięki czemu Twój umysł będzie spokojny i skupiony.

Poniżej znajdują się 4 nawyki, które pomogą Ci zachować spokojną głowę, gdy czujesz, że świat wokół Ciebie rozpada się na kawałki. Pamiętaj jednak, że każda zmiana wymaga czasu. Wprowadzanie nawyków nie robi się w jeden dzień. Daj sobie czas, przestrzeń i prawo do zwątpienia.

Rozpocznij pracę nad stresem ze mną w ramach indywidualnych konsultacji psychologiczno-coachingowych

Zarządzaj stresorami, nie stresem!

Ponieważ jestem psychologiem, ludzie są szczególnie zszokowani, gdy słyszą, jak mówię, że radzenie sobie ze stresem to zwykle strata czasu.

Oczywiście mówię to w ten sposób, aby uzyskać maksymalne zaskoczenie i zdobyć ich uwagę… ale naprawdę w to wierzę. Ale zanim zagłębimy się w pytanie, dlaczego, potrzebuję wyjaśnić Ci kluczowe rozróżnienie:

Stres to Twoja reakcja na stresor. A stresor to wszystko, co powoduje reakcję stresową.

Zobacz różnicę? Stresory są przyczyną, a stres jest skutkiem .

Jak zachować spokój i się mniej stresować? – video

Kamila Kozioł – zabieram Cię w podróż wzmacniającą Twoje poczucie własnej wartości. Jako psycholog, dyplomowany trener i certyfikowany coach pomagam kobietom rozumieć, że wartość noszą w sobie, nie na sobie. Jestem autorką trzech książek psychologiczno-rozwojowych. Zapraszam Cię do odkrycia Twoich wartości, wizji i misji, bo wierzę, że każdy ma w życiu coś do spełnienia dla siebie i innych. Dowiedz się o mnie więcej