Poznaj sposoby na chroniczny lęk, które jako psycholog stosuję każdego dnia, w pracy z klientkami. Istnieją trzy sposoby na chroniczny lęk, które po zastosowaniu usunął chroniczny lęk z Twojego życia.

Czym jest chroniczny lęk?

Zaburzenia lękowe są jednymi z najczęściej występujących zaburzeń psychicznych. Częściej dotykają kobiet niż mężczyzn, występują zarówno u dorosłych jak i dzieci. W swojej pracy mogę to potwierdzić. Bez względu na stanowisko, status społeczny czy liczbę członków w rodzinie – lęk chroniczny może pojawić się u każdej z nas.

Rodzaje lęku

Istnieje wiele rodzajów lęku. Każdy z nich przejawia się nieco inaczej, jednakże można wyróżnić kilka powszechnie występujących elementów:

  • poczucie zmartwienia i niepokoju przez większość czasu,
  • trudność w uspokajaniu się,
  • poczucie przytłoczenia lub przerażenie przez nagłe uczucia paniki/niepokoju,
  • doświadczanie powracających myśli powodujących lęk,
  • doświadczanie nieprzyjemnych stanów
  • mogą pojawić się dolegliwości somatyczne

Dowiedz się więcej

Włącz subskrypcję jednego z moich kanałów np. You Tube, Fan Page na Facebooku lub Instagram, aby być na bieżąco i być informowaną o nowych video, live’ach, promocjach czy nowych produktach.

Znajdź swoje zadowolenie. Poczuj swoją wartość. Podejmij działanie. Żyj i doświadczaj!

Trzy sposoby – video

Kamila Kozioł – zabieram Cię w podróż wzmacniającą Twoje poczucie własnej wartości. Jako psycholog, dyplomowany trener i certyfikowany coach pomagam kobietom rozumieć, że wartość noszą w sobie, nie na sobie. Jestem autorką trzech książek psychologiczno-rozwojowych. Zapraszam Cię do odkrycia Twoich wartości, wizji i misji, bo wierzę, że każdy ma w życiu coś do spełnienia dla siebie i innych. Dowiedz się o mnie więcej