Jeśli jesteś nadmiernie myślącą, zamartwiającą się osobą lub perfekcjonistką, prawdopodobnie uwielbiasz ideę relaksu, ale jakoś, że nie przychodzi ci to naturalnie. Być może najtrudniejszą częścią samoopieki nie jest rozluźnienie ciała, ale raczej zastanowienie się, jak wyciszyć umysł.

W tym video pokażę Ci moje metody, z których korzystam aby wyciszyć się po dniu pracy lub całym dniu … z dziećmi – zapraszam!

Włącz subskrypcję jednego z moich kanałów np. You Tube, Fan Page na Facebooku, Instagram lub w swojej aplikacji z podcastami, aby być na bieżąco i być informowanym o nowych video, live’ach, promocjach czy nowych produktach.

Transkrypcja

Większość z nas szuka ciągłej stymulacji, ponieważ nie chcemy się nudzić, ale to tylko utrudnia nam relaks. Potrzeba stymulacji oznacza, że ​​mózg nie wie, jak się wyłączyć, więc wędruje od jednej rzeczy do drugiej żeby tylko nie było niezręcznej ciszy…

Zanim się zorientujesz, martwisz się czymś, co nie było problemem jeszcze pięć minut temu. Wszystko to sprawia, że ​​czujesz się psychicznie wypalona i wyczerpana.

Wiem, co mówię, bo to częsty temat moich klientów

Więc kiedy twój umysł jest zajęty, jak możesz go zamknąć? Mógłbym ci powiedzieć, żebyś się wykąpał lub poszedł na spacer, ale wszyscy wiemy, że to nie powstrzyma twojego umysłu od gadania o tobie. Zamiast tego, oto dziesięć rzeczy, które możesz wypróbować, gdy chcesz wyciszyć swój zajęty umysł.

10 Sposobów Na Wyciszenie Umysłu (opis każdego sposobu znajdziesz w video)

1. Ćwiczenia

2. Napisz listę rzeczy ważnych na bieżąco

3. Skup się na emocjach i wsłuchaj się w nie

4. Utwórz coś ciekawego

5. Uporządkuj swoją przestrzeń.

6. Podziel się swoimi przemyśleniami z innymi, oczyść głowę

7. Przeczytaj książkę z kategorii literatury pieknej

8. Sporządź plan działania

9. Odejdź od telefonu

10. Uznaj niepokój i zapytaj, co zadziała na ciebie najlepiej

Kamila Kozioł – zabieram Cię w podróż wzmacniającą Twoje poczucie własnej wartości.
Jako
psycholog, dyplomowany trener i certyfikowany coach pomagam kobietom rozumieć, że wartość noszą w sobie, nie na sobie.
Jestem
autorką trzech książek: Dziennik coachingowy. 365 pytań od Twojego coacha (Kamila Kozioł Kamila Rowińska), W poczuciu własnej wartości (Kamila Kozioł Anna Kosińska) i Pamiętnika Emocji.
Przeprowadziłam ponad
2700 godzin coachingowych, 1300 doradczych, kilkadziesiąt szkoleń.
Jako ekspert zostałam
zaproszona do telewizji TVN24BIS oraz TVP2, oraz do udzielenia wywiadów, m.in Numer1, Women’s Health, Joy, Business Woman & Life i inne.
Zapraszam Cię do odkrycia Twoich wartości, wizji i misji, bo wierzę, że każdy ma w życiu coś do spełnienia dla siebie i innych.